چگونه ساعت مچی زنانه دخترانه مارک دار اصل را از تقلبی بشناسیم - معرفی اصل یا تقلبی بودن ساعت مچی زنانه دخترانه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه ساعت مچی زنانه دخترانه مارک دار اصل را از تقلبی بشناسیم

1چگونه ساعت مچی زنانه دخترانه مارک دار اصل را از تقلبی بشناسیم

- گارانتی بین المللی:

ساعت های مچی اصل و برند دارای کارت گارانتی بین المللی 2ساله از شرکت سازنده محصول می باشند که توسط نمایندگی رسمی برند به مشتری ارائه می گردد؛ گارانتی بین المللی یعنی اینکه شما می توانید در ایران و در سرتاسر دنیا از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده نمائید (لیست نمایندگی های رسمی برای استفاده از خدمات گارانتی در شناسنامه محصول مشخص گردیده است ) ، نمایندگی های رسمی در سرتاسر دنیا، موظف به ارائه خدمات پس از فروش و بررسی اصالت می باشند.

برای مشاهده ساعت مچی سه موتوره مردانه و مدل های دیگر اینجا کلیک کنید.

 

2- کد رفرانس:

ساعت های مچی مارک دار اصل دارای کد رفرانس اختصاصی می باشند که در پشت درب ساعت حک شده است،با وارد کردن کد رفرانس به همراه کلمه watch در اینترنت، مشخصات محصول به همراه تصویر و قیمت در سایت های معتبر خارجی amazon , ebay) و ..... ( نشان داده می شود این مشخصات و تصویر را با ساعت مورد نظر که قصد خرید آن را دارید مطابقت دهید، هرگونه مغایرت ممکن است نشان دهنده این باشد که ساعت مچی مورد نظر تقلبی و فیک است.

ساعت مچی زنانه AR1873 امپریو  1398

نحوه تنظیم تاریخ ساعت مچی زنانه

اصول انتخاب ساعت مچی برای زنانه

بیوگرافی شرکت ساعت مچی سازی ت سواچ

چگونه ساعت مچی زنانه  اصل را از تقلبی بشناسیم

از کجا ساعت مچی زنانه  اصل بخریم ؟

 

 

توجه (اگر مشخصات محصول در سایت های معتبر خارجی نشان داده نشود ساعت مورد نظر تقلبی است)

برای مشاهده ساعت مچی سه موتوره زنانه و مدل های دیگر اینجا کلیک کنید.

چگونه ساعت مچی زنانه دخترانه مارک دار اصل را از تقلبی بشناسیم

3- مقاومت بسیار بالا در برابر آب

حداقل مقاومت ساعت های مچی اصل و برند در برابر آب 30 متر است، و حداکثر با توجه به رفرنس متفاوت است، هر مقداری کمتر از این عدد نشان دهنده این است که ساعت مچی مدنظر تقلبی است.مقاومت در برابر آب در شناسنامه محصول و همچنین در پشت درب ساعت حک شده است.

برای مشاهده و خرید اینترنتی ساعت مچی اصل و برند اینجا کلیک کنید.

 

4- صدا:

ساعت های مچی اورجینال ساختار ساده ای دارند، بدین معنی که صدایی که از عقربه های آن می شنوید بسیار کمتر از ساعت های تقلبی است، بنابراین اگر عقربه های ساعتی که در دست گرفته اید صدای بلندی دارد بهتر است آن را نخرید.

برای مشاهده انواع مدل ساعت مچی سوئیسی اصل اینجا کلیک کنید.

 

5- فاکتور:

به فاکتوری که همراه ساعت مچی خریداری شده به شما تحویل می دهند دقت کنید، اگر ساعت مچی که به شما فروخته می شود اورجینال باشد حتماً در این فاکتور اصل بودن آن ذکر شده است، اگر در فاکتور ذکر نشده بود از فروشنده دلیل آن را بپرسید یا بخواهید در فاکتور ذکر کند، معمولاً از انجام این کار سرباز می زنند و می گویند این ترفند مغازه هایی است که سعی در جلب اعتماد مشتری دارند و نیازی به ذکر در فاکتور نیست، گاهی برخی از فروشندگان ارائه جعبه ای را که روی آن مارک ساعت مچی ذکر شده است برای ضمانت اصل بودن جنس کافی می دانند، این موارد نشان دهنده این است که ساعت مورد نظر فیک و تقلبی است.

این موارد برای تشخیص ساعت مچی رولکس اصل از تقلبی، تشخیص ساعت اصل کاسیو، تشخیص ساعت اصل سیکو، تشخیص ساعت اصل امگا، تشخیص ساعت اصل رومانسون، تشخیص ساعت اصل سیتیزن، تشخیص ساعت جی شاک اصل اصل از تقلبی ، و برند های امپریوآرمانی، دنیل ولینگتون، کارتیر، رادو، پتک فیلیپ،  ویولت، تیسوت و سایر برند های اورجینال ساعت مچی مهم و ضرروری است

در نهایت حتی اگر قصد خرید از معتبرترین سایت خرید ساعت مچی را دارید توجه به نکات بالا، که بر طبق اصول و قوانین بین المللی گرداوری شده است لازم و ضرروری است.